30 czerwca Apple uruchomiło usługę Apple Music. Z usługi można korzystać po zainstalowaniu aktualizacji na telefonie i tablecie do iOS w wersji 8.4. W czym ta usługa jest lepsza od innych, dostępnych wcześniej na rynku?

Porównanie trzech serwisów muzycznych dostarczających muzykę z chmury:

  Apple Music Spotify Google Play Music
Za darmo Okres próbny 3 miesiące, bez reklam, Radio Beats One Reklamy, 6 pominięć utworu Przechowywanie do 50,000 swoich piosenek w chmurze
Ilość muzyki w katalogu Ponad 30 milionów pozycji Ponad 30 milionów pozycji Ponad 30 milionów pozycji
Obsługiwane platformy iOS, Android(wkrótce), PC, Mac, Apple TV (wkrótce), www iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry, PC, Mac, PS3, PS4, www iOS, Android, www
Jakość dźwięku 256 kbps AAC Do 320 kbps Do 320 kbps
Odtwarzanie offline Tylko w wersji płatnej Tylko w wersji płatnej Tylko w wersji płatnej
Teledyski Tak Wkrótce Tak
Radio Tak Tak Tak
Obsługa przez asystenta głosowego Siri (iOS) Nie Google Niew (Android)
Podcasty Nie Wkrótce Nie
Płatna subskrybcja 4,99EUR/miesiąc, 7,99EUR/miesiąc (Pakiet rodzinny do 6 urządzeń)

19,99zł/miesiąc, 29,99 zł za dwie osoby, 39,99 za trzy, 49,99 za cztery i 59,99 za pięć osób

19,99zł/ miesiąc

 

Na ten moment nie jestem w stanie zaobserwować znaczącej przewagi Apple Music nad konkurencją, ale planuję wykorzystać mój 3 miesięczny okres próbny i jeszcze raz podejść do oceny tej usługi. 🙂

(Visited 171 time, 1 visit today)